Μην περιμένεις να χιονίσει για να δεις μιαν άσπρη μέρα!

Κυριακή 11 Απριλίου 2010

Θέμα "μύτης";

Είχα πολύ καιρό να πάω στην Ελένη μου
(τί να προκάμω; Αν ξέρατε... θα λέγατε:"Ήρωας η Κατερίνα!", αλλά άστο για τα απομνημονεύματά μου!)
που με μορφώνει με τα βιβλία της (κι ας μην προλαβαίνω να διαβάζω πια!)
αλλά μια γρήγορη δόση, την πήρα!

"Αλλά για να δεις εκείνο που βρίσκεται κάτω απ' τη μύτη σου, ούτε λόγος, θα πρέπει να απομακρυνθείς. Και στο φινάλε, δεν είμαστε και το κέντρο του κόσμου, ούτε καν του κόσμου μας."

"Ούτε καν του κόσμου μας!" Γεγονός και μεγάλη αλήθεια!

Λέει τόσα σοφά η σελίδα της, βαριά για πριν τον ύπνο!
Ελένη μου, σημείωνε εσύ, κι εγώ θα διαλέγω απ' τα υπογραμμισμένα!
Να είσαι καλά και να είσαι πάντα ο Φάρος μας!
(Έχω ζαλίσει και με κερασιά για πάρτη σου, αλλά άλλη ώρα!)

Δεν υπάρχουν σχόλια: