Μην περιμένεις να χιονίσει για να δεις μιαν άσπρη μέρα!

Τρίτη 23 Μαρτίου 2010

Βήμα 3 και 4 για BLOGGERS

Και για να μην είμαι άδικη, (αν και έχω ξαναμιλήσει γι' αυτά σε άλλα μπλογκ μου) υπάρχει στήλη για τους bloggers και στην εφημερίδα "Το ΑΡΘΡΟ" και στην εφημερίδα "ΕΘΝΟΣ", (κατά καιρούς με υπέυθυνη την Ελένη Γκίκα που είναι βιβλιοκριτικός, συγγραφέας, ποιήτρια, δημοσιογράφος και μπλόγγερ, συνάμα!)

H Ελένη άνοιξε τον "δρόμο" και της αξίζουν "Θερμά Συγχαρητήρια" γι' αυτό!

Επειδή εν μέρει είμαι και περιπτερού, αυτές οι σελίδες έπεσαν στην αντίληψή μου όταν δούλευα και σας ενημερώνω. Τώρα πηγαίνω λίγο, αδύνατον να παρακολουθήσω τον ΤΥΠΟ, αδύνατον και να αγοράζω ότι θα με ενδιέφερε! Δύσκολες εποχές, μα κυρίως μηδέν διάθεση, τόσο για διάβασμα, όσο και για μπλόκινγκ...

Ίσως να υπάρχουν κι άλλες που μου διέφυγαν. Ας με συγχωρήσει ο ΤΥΠΟΣ. Δεν έχει κανένα ποσοστό παραπάνω ο άντρας μου, αν προωθήσω κάποια συγκεκριμένη εφημερίδα! Ότι προλάβαινα (και δεν είχε εξαντληθεί) ή ότι έπεφτε στην αντίληψή μου και μ' άρεσε, το "φωτογράφιζα" και το φιλοξενούσα στα μπλογκ μου.

Στην ουσία "κλέφτρα" ήμουνα, μα δε νομίζω ότι έβλαψα κιόλας!
Ένας λαθρεναγνώστης παραπάνω! Ού, πόσοι έρχονται εκεί και διαβάζουν τις κρεμασμένες και φεύγουν!... Πόσα τσιμπιδάκια πέφτουν κάτω, τυχαία... και πόσα παίρνουν και στο σπίτι "κατά λάθος", προσπαθώντας να διαβάσουν στα κρυφά και παραπίσω σελίδες....!

Αχ, κυκλάμινο!... Τι να πεις και τι να εξηγήσεις...

Αυτό να το διευκρινήσω γιατί, για κάποιους ανθρώπους που στήριξα λίγο παραπάνω, άκουσα πολλά παράπονα και στα φανερά και στα κρυφά. Να μην ακούσω και για τις εφημερίδες!

Τέλος πάντων! Από δω, μηδέν κακές προθέσεις!
Το μπλόκινγκ άργησε πολύ να γίνει "μόδα" (ευτυχώς!) κι εγώ δηλώνω "κουρασμένη" απ' όσα είδα "ταξιδεύοντας"...
Εύχομαι "ΑΛΗΘΙΝΑ ΤΑΞΙΔΙΑ" στους νέους ταξιδευτές και αναγνώστες!

Συνήθως "όταν πάνε οι άλλοι, εγώ γυρίζω" και παρακολουθώ από μακριά...
Έτσι είμαι. Δεν αλλάζει ο άνθρωπος. Γεννιέται.

Ήθελα όμως να σας ενημερώσω. Ξέρω ότι κάποιους από σας, σας ενδιαφέρουν αυτές οι σελίδες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: