Μην περιμένεις να χιονίσει για να δεις μιαν άσπρη μέρα!

Δευτέρα 22 Μαρτίου 2010

Βήμα 1 για bloggers



Καθόμουνα και σκάναρα αυτή την σελίδα που ενδιαφέρει τους bloggers, σα χαζή!
"Παλιός γαίδαρος, παλιά περπατησιά", εγώ το έπαθα.

Δείτε την εκεί στην Reallife της Realnews.

Όχι, δεν κάνω διαφήμιση στην εφημερίδα, απλά ξέρω πολλούς "φίλους" που θα τους ενδιαφέρει αυτή η σελίδα.

Υγ. Ουδέν άλλο σχόλιον! Μόνο ένα μεγάλο "Μπράβο" στην εφημερίδα γι' αυτή την στήλη και "Καλή Συνέχεια!"

Υγ.2 Εγώ μερικές φορές είναι καλύτερα να μη μιλάω...

Υγ.3 Όχι βέβαια! Δεν ζήλεψα! "Ντελάλης" μπορεί να είμαι, blogger έτσι όπως το εννοεί η μόδα, δεν ήμουνα ΠΟΤΕ, ούτε θα γίνω.

Εγώ σαν κυκλάμινο θα τους πρότεινα να δουν και : Τα Σχολεία μας, τους ξενητεμένους μας, τους συγγραφείς μας και άλλους πολλούς, αλλά δεν μου πέφτει και λόγος!

Δεν υπάρχουν σχόλια: