Μην περιμένεις να χιονίσει για να δεις μιαν άσπρη μέρα!

Παρασκευή 5 Μαρτίου 2010

Όσοι πιστοί, πηγαίνετε... Είναι η Πύλη Εισόδου!

Χρέος μου, να σας ενημερώσω. Μπορεί κάποιος από σας να ενδιαφέρεται! Μη κοιτάτε εμένα και τους κομπλεξισμούς μου! Γι' αυτό δεν πρόκειται ποτέ να προκόψω! (μόνο που έπρεπε να τα ανεβάσω από κάτω προς τα πάνω, αλλά, με συγχωρείτε, πρέπει να σχολάσω για σήμερα!)
Άλλωστε, εδώ είναι οι δικές μου γωνίτσες! Δωρεάν μπαίνετε και δωρεάν θα βγαίνετε, όπως και στο Φεισμπουκ! Δεν κάνω δημόσιες σχέσεις, δεν έχω να πουλήσω τίποτα, ούτε λεφτά και ν' αγοράσω τίποτα! Κάπου είχα φωτογραφίσει μια εφημερίδα που έγραφε για κάποιες Τράπεζες ανταλλαγής Υπηρεσιών, αλλά δεν το βρήκα. Μετά το ξέχασα. Τι να σου κάνει; Ένα μυαλό, 24 οι ώρες!
Δηλαδή, σου δίνω 2 κιλά πατάτες, μου δίνεις μια αρμάθα σκόρδα;
Αυτό είναι! Γουστάρω! Ανταλλαγή είδος με είδος!
Έχω μια κολοκυθιά... που κάνει 5 κολοκύθια!
Πάρε μια κυκλαμινιά, που κάνει 10 κυκλάμινα!

Απ' τα μέιλ:

Κατερίνα με λένε ..., για να μην μπερδεύεσαι.
Τι να σου πω, ....; Δε θέλω και να σε κουράζω. Εκτιμώ αφάνταστα το ότι χασομέρησες για να μου δώσεις τόσες εξηγήσεις.
Μ' αρέσει που με την καλόγρια και την ποιήτρια έχουμε τις ίδιες αρχές! (για να έχουμε και λίγο χιούμορ!)
Σε κάθε μέρες πιστώθηκες λες, 6,78 δολάρια; Για τόσα λεφτά μιλάς, δηλαδή; Κι έτσι θα γίνουμε πλούσιοι .... μου; (Με συγχωρείς για το "μου!") Τόσο φτηνά θα πουλήσουμε τις πύλες μας εισόδου; Και η έξοδός μας είναι τζάμπα;
Μ' εκανες και γέλασα, ...! Δεν έχω τέτοια υπομονή, για ψίχουλα, πουλώντας κιόλας την είσοδο στα κομμάτια της ψυχής μου, όπως είναι για μένα τα καθημερινά ιντερνετικά στέκια μου.
Θα έρθω στην σελίδα σου, να δω, μόνο και μόνο από περιέργεια. Δεν μου λέει κάτι αυτή η δουλειά, ούτε και η πληρωμή. Ίσως και να μην κατάλαβα καλά, ίσως και να ταιριάζω μ' εκείνες τις κυρίες.
Εσύ όμως που ξέρεις τα συστήματα, τα καταλαβαίνεις και καλύτερα, μπορείς να τα συνεχίσεις. Μπορεί να είναι λίγα, μα "φασούλι το φασούλι, γεμίζει το σακκούλι". Εμένα δε μου φτάνουν. Πάσχω από πολλά και σκέφτομαι να ληστέψω καμιά τράπεζα, κρατώντας στα χέρια κυκλάμινα. Όταν σφίξουν κι άλλο τα μέτρα, θα το μάθεις απ' τις ειδήσεις! Ένας ήταν ο ληστής με τις γλαδιόλες και δεύτερη εγώ!
Καλή συνέχεια, φίλε μου Καλές δουλειές και "Σ' ευχαριστώ" που με σκέφτηκες! Ήσουνα ο πιο κύριος όμως, απ' όλους όσους άλλους με πλησίασαν για δουλειές, εδώ και 4 χρόνια.
Μπορεί και να μην έχω καταλάβει και καλά. Αν διαπιστώσω ότι όντως έκανα λάθος, να είσαι σίγουρος πως θα έρθω να σε βρώ.
Τα καλύτερα, σου εύχομαι κι εγώ, ...!
Κατερίνα


--- Στις Πέμ., 25/02/10, ο/έγραψε:

Θέμα: Re: Μία ενδιαφέρουσα πρόταση
Προς: "elpida despoti"
Ημερομηνία: Πέμπτη, 25 Φεβρουάριος 2010, 10:35

Ελπίδα (ή Κατερίνα;) ευχαριστώ για το γράμμα σου

Μίλησα για δουλειά, (για αγώνα επιβίωσης με τα σημερινά δεδομένα), σε μία μοναχή - μια ποιήτρια και ... πήρα την ανάλογη απάντηση !

Δεν θα προσπαθήσω λοιπόν να σου εξηγήσω τίποτα περισσότερο για την λειτουργία του ...

Είμαι στα ...., ώστε να μπορώ να αφουγκραστώ την αγορά και τους ανθρώπους. Σήμερα βιοπορίζομαι σαν ιδιοκτήτης της ...

......

Παλιότερα είχα δοκιμάσει παράλληλα για ένα χρόνο και την (πυραμιδική) .... αλλά δεν είχα την υπομονή να περιμένω να χτίσω την πυραμίδα μου.

Αυτό που σου πρότεινα έχει όλα τα καλά της πυραμιδικής ανάπτυξης, χωρίς να βασίζεται σε δικές μας πωλήσεις. Το Facebook πως το έμαθες ; Τα Blogs ;

Κάποιοι δίνουν το 70% των εσόδων από τις διαφημίσεις, σε αυτούς που χρησιμοποιούν την δική τους σελίδα σαν πύλη εισόδου σε όλο το Internet. Εγώ το διαπίστωσα - όταν χωρίς να πουλήσω τίποτε - έχω σε 10 μέρες ήδη πιστωθεί με 6,78$ για απλή αρχική είσοδο.

Παρασύρθηκα. Απλά σου λέω από εδώ, πως το εγκρίνω, και πως αν θέλεις μπορείς ανεπιφύλακτα να ασχοληθείς και εσύ μαζί του για να βελτιώσεις τα οικονομικά σου χωρίς να προδώσεις τις αρχές σου. Εγώ θα σε βοηθήσω να μάθεις να το χρησιμοποιείς.

Αν τα mails είναι δυσνόητα και δεν βοηθάνε, υπάρχουν και άλλοι τρόποι να τα πούμε.

Στο Profile μου στο Facebook δίνω όλα τα στοιχεία μου. Αν το θελήσεις λοιπόν, διάλεξε εσύ τον τρόπο επικοινωνίας μας.

Αυτά για τώρα, σε ευχαριστώ και πάλι και εύχομαι τα καλύτερα στην ζωή σου

--- Στις Τετ., 24/02/10, ο/η elpida despoti έγραψε:

Από: elpida despoti
Θέμα: Re: Μία ενδιαφέρουσα πρόταση
Προς:
Ημερομηνία: Τετάρτη, 24 Φεβρουάριος 2010, 19:25

...., σ' ευχαριστώ πολύ γι' αυτή την κίνηση!
Θα σου πω ψέμματα όμως, αν σου πω πως κατάλαβα καλά!
Θα μ' ενδιέφερε να κέρδιζα κάποια λεφτά απ' τα χόμπυ μου, σ' αυτές τις δύσκολα οικονομικά εποχές που ζούμε, μα εξαρτάται τι θα πουλούσα...
Ας πούμε τις διαφημήσεις, τις βρίσκω υποτιμητικές και για μένα και για τους άλλους.
Τα κλικ των άλλων σε μένα, "πούλημα"
Τα κλικ τα δικά μου στα δικά μου, "αόρατο πούλημα" μα και ποιος θα πλήρωνε γι' αυτό και γιατί;
Μήπως αυτό το σύστημα είναι για να ελέγχει "το όλον" μας;
Και το σήμα που θα έχεις... θα παραπέμπει σε "πουλημένη";
Σκέψου τα κυκλαμινάκια μου! Θα μαραζώσουν!
Καλύτερα να πεινάσω!
Μπορείς να μου δείξεις κάποιους που έχουν, να καταλάβω λιγάκι;
Αν είναι και στα Αγγλικά, ακόμα κι αν γραφτώ με την βοήθειά σου, δεν θα καταλαβαίνω γρι!
Φαντάζομαι θα λειτουργεί κάπως σαν πυραμίδα, όπως με κάποια καλλυντικά που δούλευα.
Αν θεωρηθεί σαν δουλειά, μπορεί να το κάνω.Η τίμια δουλειά δεν είναι ντροπή, αλλά να ξέρω όμως καλύτερα!
Θα πάρω έναν τεχνικό στην ανάγκη, να μου εξηγήσει. Αλλά, αν υπήρχε τρόπος να δω ή να καταλάβω κάτι παραπάνω, χωρίς να σε κουράσω!

Σ' ευχαριστώ πάντως! Εκτιμάω την κίνηση και τις εξηγήσεις από έναν άγνωστο- γνωστό Τάδε!

Ότι και να γίνει με μένα, εύχομαι Καλή Επιτυχία σε σένα!
Και χθες ο γιος μου έψαχνε μια αγγελία για ηλεκτρονική δουλειά και πλούτη και τον προσγείωσα, γιατί έχουν δει πολλά τα ματάκια μου!

--- Στις Τετ., 24/02/10, ο/ έγραψε:

Από
Θέμα: Μία ενδιαφέρουσα πρόταση
Προς: kyklaminovounou@yahoo.gr
Ημερομηνία: Τετάρτη, 24 Φεβρουάριος 2010, 16:13

Αγαπητή - αν και Virtual ( ! ) - φίλη Κατερίνα γεια σου,

Πριν από λίγες μέρες μου έστειλαν μια πρόσκληση στο facebook για την ομάδα :

η οποία εναντιώνεται στην πιθανή επιβολή συνδρομής στη χρήση του Facebook.

Προσωπικά αμφιβάλλω αν αυτό πρόκειται ποτέ να συμβεί επειδή ήδη το F/B βγάζει ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ποσά χρημάτων από τις διαφημίσεις. Άλλωστε και το ίδιο το Facebook δηλώνει πως ποτέ δεν θα χρεώσει τους χρήστες του :

Δεν έχει ανάγκη από τη συνδρομή μας, αρκεί εμείς να συνδεόμαστε καθημερινά και να ασχολούμαστε με τα σοβαρά ή τα γελοία θέματα που κυκλοφορούν.

_ Αρκεί να γραφόμαστε στην κάθε σχετική ή άσχετη ομάδα και να σχολιάζουμε.

_ Αρκεί να φυτεύουμε ψηφιακές μπάμιες και να αρμέγουμε τις κυβερνοκατσίκες μας στο εικονικό μποστάνι του Farmville

_ Αρκεί να στέλνουμε καρδούλες και να κάνουμε διάφορα τεστ που θα μας υποδείξουν αν η ψυχική μας υγεία ταιριάζει με τα έπιπλα μπάνιου που πήραμε και τι χρώμα έχει το γέλιο μας.

_ Αρκεί να ταϊζουμε τους πεινασμένους του κόσμου με κλικ (τελικά πολύ θρεπτικά αυτά τα κλικ).

Τους αρκούν όλα αυτά – αλλά εμείς κάνουμε πολλά περισσότερα – και τα κάνουμε ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ!!!

_ Ανταλλάζουμε μεταξύ μας τα νέα μας, τις σκέψεις και τις ιδέες μας, φιλοφρονήσεις, πειράγματα, κόσμια και μη.

_ Αποτυπώνουμε τα εσώψυχά μας στις σημειώσεις…

_ Δημοσιοποιούμε τις εμπειρίες μας, πληροφορίες για τα μέρη που πήγαμε, μαζί με τις κρίσεις μας και φωτογραφίες ...

_ Φωτογραφίες από εμάς, την οικογένειά μας, τους φίλους μας, τα κατοικίδιά μας, τα σπίτια μας, τις δουλειές μας, τα χόμπι μας, τα ταξίδια και τις διακοπές μας !!!

ΚΑΙ ΕΡΩΤΩ : Που είναι το μερτικό μας για όλο αυτό το υλικό που δημοσιεύουμε καθημερινά;

Δεν δικαιούμαστε και εμείς κάτι από τα τεράστια ποσά που αποκομίζει από την δική μας δραστηριότητα ο κύριος Mark Zuckerberg ;

Μήπως τελικά, αφού εθιστήκαμε που εθιστήκαμε στο social networking δεν θα μπορούσαμε να το κάνουμε και δεύτερο επάγγελμα;

ΔΗΛΑΔΗ ;;;

Εδώ και αρκετό καιρό αναρωτιέμαι πως θα μπορούσα και εγώ να συμμετέχω σε αυτό το απίστευτο δυναμικό που αναπτύσσεται μέσα από το social networking ώστε να έχω κάποια επιχειρηματικά οφέλη.

Μετά από πολλές αναζητήσεις στο internet, αμέτρητες ώρες ελέγχων και συγκρίσεων, πολλές συζητήσεις με συνεργάτες και άπειρα τσεκαρίσματα έχω να σου προτείνω την εξής πρόταση:

_ Είναι ένα Facebook + ένα Yahoo + ένα Gmail + ένα Tweeter + ένα Google!

_ Αυτό όμως, σε πληρώνει για να κάνεις αυτά που κάνεις ούτως ή άλλως Τζάμπα !!.

_ Σε πληρώνει για να σερφάρεις, για να ανοίγεις τα μηνύματά σου, για να απαντάς σε ερωτηματολόγια κ.α. ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΕΑΝ υπηρεσία που μοιράζει το 70% των διαφημιστικών εσόδων στους χρήστες του.

_ Δεν είναι ακόμη γνωστό στην Ελλάδα (δεν υποστηρίζει ακόμη Ελληνικά) ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΕΥΚΑΙΡΙΑ !

Πριν από καιρό, ο φίλος μου ο Γιώργος Σ., μου είπε: "Γιατί δεν ανοίγεις ένα λογαριασμό στο facebook ? είναι εξαιρετικό εργαλείο και μπορείς να χτίσεις καλές δημόσιες σχέσεις αν το χειριστείς σωστά" ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΔΙΚΙΟ!!!

Από τότε και εγώ με τη σειρά μου πρότεινα σε δικούς μου φίλους το ίδιο. Φτιάξαμε ομάδες, καλέσαμε κόσμο. Το ίδιο έκαναν και οι φίλοι μου. Σαφέστατα κατάφερα να κάνω μερικές σημαντικές γνωριμίες και λίγες δουλειές.

Αλλά τι κέρδισε ο φίλος μου ο Γιώργος που μου πρότεινε κάτι καινούργιο ?

Νομίζω ξέρεις την απάντηση - τίποτα. Και νομίζω ξέρεις τι πρέπει να κάνεις:

Πάρε το μερίδιό σου από αυτό, που τώρα δημιουργείται.

Δεν είναι μια πρόταση για εύκολο και γρήγορο πλουτισμό, όμως αξίζει τον κόπο, γιατί χωρίς ουσιαστικά να αλλάξεις τις συνήθειές σου μπορείς να έχεις και ένα εισόδημα από εκεί.

Εγώ έχω ήδη δει τον τρόπο λειτουργίας του και μου έχει δοθεί η τεχνογνωσία για τον τρόπο που μπορώ να το αναπτύξω περισσότερο.

Είναι ουσιαστικό ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ που θα το εφαρμόσουν στην Ελλάδα, ώστε να έχεις πολλαπλά οφέλη αργότερα. Και δεν κοστίζει τίποτα απολύτως !

Βέβαια, το ... δίνει και την δυνατότητα αγοράς επιχειρηματικού πακέτου (... ) αλλά αρχικά προτείνω να ξεκινήσεις κι εσύ με το (free) το οποίο έχει μικρότερες προμήθειες αλλά δεν ζητάει και τίποτε !

Είπαμε : η μόνη μικρή υποχώρηση για την αρχή είναι η έλλειψη Ελληνικών αλλά νομίζω ότι δεν κοστίζει η έγκαιρη τοποθέτηση. Κοστίζει η αναβολή.

Σε περιμένω

Υ.Γ. 1 :Αν τελικά έχει πλάκα να μαζεύεις ψηφιακά ραδίκια και να ανεβαίνεις σε rank που να δεις πως είναι να μαζεύεις People Points και να τα μετατρέπεις σε αληθινά $$$..

Υ.Γ. 2 : Αν θέλεις βοήθεια, ζήτησε μόλις γραφτείς να σου στείλω και μεταφρασμένες (από εμένα) οδηγίες που ίσως θα χρειαστείς για το ξεκίνημα.

Υ.Γ. 3 : Υπέροχα τα ... ορεινά σου κυκλάμινα !

3 σχόλια:

τα χνάρια είπε...

Εδώ πρέσβηρα Καλής θελήσεως!Τίποτα παραπάνω, τίποτα παρακάτω!

Είτε κυκλάμινο του βουνού, είτε αγκάθι του βουνού, είτε μια Κατερίνα στον ίσκιο (που τόσο μ' άρεσαν... εν μέρει) αυτή είμαι.

Να ξέρετε πάντως, πως όταν πεινάσω, δε θα διστάσω να βγάλω ντελάλη ότι χρειάζομαι την βοήθειά σας!

Δεν θα ντραπώ! Και είμαι σίγουρη, ότι κάπου μέσα σας, (πολύ βαθιά όμως)μ' αγαπάτε! Δεν έχω βλάψει κανέναν σας, ούτε έχω σταθεί εμπόδιο στον δρόμο κανενός σας!

Αυτό το φαντάζομαι, γιατί αυτές είναι πάντα οι προθέσεις μου. Αν κάποιος νομίζει αλλιώς, ας το γράψει και θα του ζητήσω ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ!

Αυτά!
Άντε και ετοιμάστηκε ο άντρας μου! Να τον ξεπροβοδίσω!

Αν ήθελα, πιστέψ'τε με, θα είχα καταφέρει πολλά πράγματα για πάρτη μου! Νομίζω πως έχω κάποια προσόντα."Δεν είμαι και του πεταμού!" που έλεγε κι η μάννα μου!

Να χαίρεστε όμως, να είμαι γερή και καλά! Τίποτ' άλλο!

Φιλιά πολλά και Καλημέρα σας!
Τα ξαναλέμε!
Τώρα που κελαηδάω πάλι, γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει!
Άμα καείς απ' το κουρκούτι, φυσσάς και το γιαούρτι!

Αστοριανή είπε...

Κυκλαμινάκι μου, σε διάβασα, με... τρέλανες, αν αξίζει, σφύρα μου!!!!!!!!!!!
Φιλιά,
Υιώτα

τα χνάρια είπε...

Δεν πήγα να δω, Γιώτα μου! Μπορεί και ν' αξίζει. Δεν ξέρω. Έπιασε η Άνοιξη όμως και δεν σκοπεύω να την βγάλω άλλο στον υπολογιστή. Έχω έναν κήπο, ζούγκλα! Κότσια δεν έχω, όπως παλιά.
Μου λείπουν πολλά, Γιώτα μου! Δεν μου φτάνει κανένα ΚΛΙΚ!Ούτε εισόδου, ούτε εξόδου!
Φιλάκια σου και σας, γιατί εσείς πάτε δυο δυο!