Μην περιμένεις να χιονίσει για να δεις μιαν άσπρη μέρα!

Τρίτη 23 Μαρτίου 2010

Η αλήθεια



που μ' αρέσει σαν τραγούδι, αλλά δεν συμφωνώ ότι η αλήθεια είναι έτσι!

Όταν την βρω σε λόγια τραγουδιστικά, όπως εννοώ εγώ, θα το ανεβάσω.



Η οπτική γωνία που λέγαμε...



Η αλήθεια του plwtinou με καλύπτει εν μέρει, όσον αφορά τα γενικά της ζωής.

Θυμήθηκα εκείνο το παλιό που λέει:
"Η αλήθεια πονά, ραγίζει βουνά, ποτέ μην την πεις πουθενά"
μα δεν το βρίσκω τώρα.
Μου ξεφεύγει ο τίτλος, όπως και η αλήθεια των άλλων. Την δική μου την είπα:

"Ότι και να στηρίξεις με βάση το ψέμα, θα γκρεμιστεί".

Για σένα το σχόλιο μικρούλα μου!
Από μένα που είμαι μεγαλύτερη και κάτι ξέρω παραπάνω, με πολλή πολλή αγάπη σε σένα!
Ποτέ ξανά!Ναι, κορίτσι μου;

Θα με θυμάσαι, κάποτε, όταν θα μεγαλώσεις!

Είδες πόσο πονάει και το ψέμα; Φέρνει δεύτερο, τρίτο, πολλά!
Ποτέ ξανά!

Α, κανένα μικρό, αθώο, κι εγώ μαζί!

Δεν υπάρχουν σχόλια: