Μην περιμένεις να χιονίσει για να δεις μιαν άσπρη μέρα!

Τρίτη 23 Μαρτίου 2010

Από φεις μπουκ

Ο Λευτέρης Πανούσης ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ... ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ

Καλος φιλος με ενημερωσε χτες οτι γνωστος, γνωστοτατος επαγγελματιας του λογου, τα εβαλε με τους ερασιτεχνες συγγραφεις [μαλλον ετσι ονομαζει τους ανθρωπους που γραφουν επειδη θελουν κατι να εκφρασουν και οχι επειδη μισθοδοτουνται]

Δεν προκειται να ασχοληθω με το τι λεγει ο γνωστος, γνωστ...οτατος διοτι τον τελευταιο καιρο εχω πηξει απο σαχλα ανεκδοτα...

Εχω ομως την εντυπωση οτι οι συγγραφεις ειναι σαν τους εραστες. Υπαρχουν ασφαλως και επαγγελματιες, ωστοσο ειναι τοις πασι γνωστο, οτι οι κυριες αναζητουν τις υπηρεσιες τους, μονο οταν τους λειπει ενας καλος και αφοσιωμενος ερασιτεχνης...

Καλημερα σας...
Περισσότερα

www.youtube.com
Στίχοι: Γιάννης Λογοθέτης Μουσική: Λυκούργος Μαρκέας Πρώτη εκτέλεση: Θέμης Ανδρεάδης Είμαι πολύ ωραίος βεβαίως βεβαίως Είμαι πολύ ωραίος Είμαι Αλαίν Νταιλόν Τις κούκλες δύο δύο Τις έχω στο γραφείο Θα πάρω και βραβείο Από την Οντεόν Ρ. ...
Πριν από 20 λεπτά · · · Κοινοποίηση
Ανιρέτα Renadia
Ανιρέτα Renadia
σφάζει...ο εραστής
Πριν από 17 λεπτά
Σταυρούλα Αντζουλάκου
Σταυρούλα Αντζουλάκου
Το γνήσιο και το ανέρωτο είναι που εμπνέει, Λευτέρη. Τις κυρίες συμπεριλαμβανόμενες.
Πριν από 15 λεπτά
Θεανώ Αέναος Πλεύσις
Θεανώ Αέναος Πλεύσις
καποιος φιλος, λατρης αλλα και γνωστης της τεχνης, μου ειχε πει καποτε οτι αρκετοι επαγγελματιες ζωγραφοι ειναι ..μπογιατζηδες.....
το αναλογο εξέφρασε και για καποιους επαγγελματιες γραφιαδες....

εγω θα σου πω λευτερη πως πολυ λυπαμαι που καποια αληθινα ταλεντα της γραφης μενουν στην αφανεια.....
και θα το πω δημοσια.... ... Περισσότερα
μιλάω και για σενα........
Πριν από 11 λεπτά

Δεν υπάρχουν σχόλια: