Μην περιμένεις να χιονίσει για να δεις μιαν άσπρη μέρα!

Τετάρτη 17 Μαρτίου 2010

Το τραίνο του Στράτου Δουκάκη στο εμπρός νετ

Εκεί,

ο ιντερνετικός φίλος μου Στράτος Δουκάκης έγραψε πριν καιρό στην εφημερίδα "εμπρός νετ" για το πως βλέπει και αισθάνεται το ταξίδι με το τραίνο της ζωής του!

Είναι ένα πολύ ωραίο κείμενο και κρύβει πολλές αλήθειες της ζωής, (όχι μόνο του Στράτου, αλλά όλων μας)και πολλές ευαισθησίες του φίλου μου.

Σε πολλά συμφωνώ, μόνο που δεν προλαβαίνω να γράψω πως τα δικό μου τραίνο τρέχει πάντα με χίλια και δεν προλαβαίνω να εστιάσω κάπου τον φακό!

Βλέπω τα πάντα γύρω μου (και κείνα "τρέχουν" με ηλιγγιώδη ταχύτητα), δεν ξεχνώ όμως, πως πρέπει να καθίσω, να πάρω ανάσες, να χαλαρώσω και μετά να βρω χρόνο να εξηγήσω σε φίλους, συνεπιβάτες, στους δίπλα μου, στους απέναντι, στους συγγενείς, παντού, ότι αισθάνομαι κι εγώ, για το δικό μου ταξίδι και όχι τραίνο! (Λατρεύω όλα τα μέσα, ειδικά αυτά που πατάνε στην στεριά, αλλά όλο στον αέρα βρίσκομαι, κι όλο σε καράβια!) Ξέρω ότι μόνο αν τα γράψω θα με καταλάβουν οι φίλοι μου, αλλά εν τω μεταξύ, οι επόμενες στάσεις τρέχουν, παιδιά!

Γι' αυτό, επειδή εγώ νιώθω ότι βρίσκομαι σε θάλασσα, έρχονται κύματα, άλλα απαλά, άλλα που με πνίγουν, κολυμπάω κι ανάλογα τις ανάσες, θα δίνω και το στίγμα μου.
Όπου βλέπω όμορφα θα τα δείχνω, για να τα βλέπετε κι εσείς, αν βρίσκεστε σε κάμπο και σας έχει κουράσει η ίδια θέα!

Υπομονή!

Δεν υπάρχουν σχόλια: