Μην περιμένεις να χιονίσει για να δεις μιαν άσπρη μέρα!

Δευτέρα 8 Μαρτίου 2010

Σιγά το πράμα!



"Σήμερα μπορεί να χιονίσει στο χωριό μου", λέει!
Θυμήθηκα εκείνα τα χιόνια και τα παλιά μου τα μποτάκια που παρόλο που με έβγαλαν ασπροπρόσωπη στο περπάτημα και στα βρεγμένα χιόνια (γιατί βρεγμένα ήταν - έβρεχε το πρωί και από κάτω το είχε λιώσει), εγώ τα πέταξα στα σκουπίδια! ( Άσε που τα είχα κάψει και στο τζάκυ!)

Αυτοσατυρίζομαι απόψε, για να ξεχνάω την "λαχτάρα" του τότε, με την ζημιά που μου κάνανε τα καινούργια...
Το ποδαράκι μου το ξέρει!...

Απώλεια εκείνων των στιγμών λοιπόν, ένα ζευγάρι παλιά μποτάκια!

Σιγά το πράγμα!

Δώρο μου! Παραγγελιά!

Έτσι κλείνει και το κεφάλαιο "Ψάχνοντας τα χιόνια"! Φωτογραφίες του τότε, ΤΕΛΟΣ!

Γελάστε όσο θέλετε! Εγώ κερνάω!

...γιατί... κάθε φωτογραφία έχει και την ιστορία της!

5 σχόλια:

τα χνάρια είπε...

Ψέμματα, λέω! Έχω και φωτογραφίες των δικών μου βιβλίων! Να θυμηθώ να τις βρω!

Αστοριανή είπε...

...και χιόνια ...και μποτάκια έχουμε!
να ξε...χιο...νι...στούμε θέλουμε...
Φιλάκια,
Υιώτα

τα χνάρια είπε...

Καταλαβαίνω, Γιώτα μου! Κουράζουν πολύ τα χιόνια, αν τα έχεις κάθε μέρα! Υπομονή! Θα ξεχιονιστείτε! Στείλ' το κατά δω!
Φιλιά! Είδα στο μπροκρόλ τον γελωτοποιό, αλλά ανάρτηση δεν φαίνεται! Γιατί;

Αστοριανή είπε...

Φταίει το ΙΝΤΕΡΝΕΤ!!!!!!!!!!!!!!!!
Σταμάτησε... δεν το πήραμε είδηση... μια τεχνικός από τις Φιλιππίνες κι εγώ, να μη βρίσκουμε την αιτία... πάει χάθηκε 2 ωρών εργασία....
μετά, πολλά και διάφορα... τώρα ξαναμπήκα, κι ο θεός βοηθός...Σε φιλώ!
ΥΓ.
σε φιλούμε! ποτέ να μη ξεχνάς τους Δημήτρηδες....
Υιώτα

τα χνάρια είπε...

Δυο ώρες δεν είναι τίποτα, Γιώτα μου! Που να δεις ώρες και ώρες, νύχτες και νύχτες!
Έχεις δουλέψει PW;
Όκευ! Κάνε δουλειά!
Οι Δημήτρηδες είναι η ίδια μας η ζωή!
Είναι δυνατόν;
Φιλιά κι εδώ!