Μην περιμένεις να χιονίσει για να δεις μιαν άσπρη μέρα!

Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2010

Με "πονέσανε" στην Ζαγορά










Κι επειδή λατρεύω την πατρίδα, τις ομορφιές της και τα χιόνια της, χάρηκα μεν τόσο πολύ, παρόλο την ταλαιπώρια μου... αλλά δυο απώλειες με πονέσανε πολύ!

Η μία είναι η καμμένη λάμπα του στύλου του σπιτιού μου...
Αν " έφεγγε" κι ας λείπω... θα φώτιζε τουλάχιστον τις φωτογραφίες μου και την ανθισμένη μου καμέλια...

Αυτό όμως διορθώνεται εύκολα!
Ναι, παιδιά, εκεί στην ΔΕΗ;

Το δεύτερο όμως... θέλει δουλειά πολλή!

Παράκληση στην Δήμαρχο και πρώην καθηγήτριά μου:

Δασκάλα μου, η αγαπημένη μου βρύση, η πηγή μου, των ΑΔΕΛΦΩΝ ΚΑΪΠΑΤΖΗ , που έπινα καθαρό νερό εδώ και 50 χρόνια, καταστράφηκε! Αναβλύζει απ' αλλού... αλλά... από κει... δεν μπορώ να "ξεδιψάσω"...

Η ελπίδα "ζει";
Εσύ θα μου πεις!






Η πηγή μου, ΠΡΙΝ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: