Μην περιμένεις να χιονίσει για να δεις μιαν άσπρη μέρα!

Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2010

Απ' τα μέιλ

(Παιδιά, διαδίδω, αλλά στα σχόλια έχω κάτι να συμπληρώσω, όχι μόνο για σας, αλλά γενικά).

ΠΑΙΔΙΑ S.O.S. ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ, ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ...

Τρίτη, 23 Φεβρουάριος 2010, 0:31
Από:
Προβολή στοιχείων επαφής
Προς:
kyklaminovounou@yahoo.gr
marconi Newsletter


ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ "http://www.e-rock.gr"


ΛΟΓΩ ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΤΟΥ GUS G.

ΑΝΑΒΑΛΛΕΤΑΙ ΤΟ PARTY ΤΟΥ "e-Rock.gr" ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ


Σήμανση αυτού του μηνύματος

ΠΡΟΣ BLOGGER'S...S.O.S.

Δευτέρα, 22 Φεβρουάριος 2010, 20:03
Από:
Προβολή στοιχείων επαφής
Προς:
kyklaminovounou@yahoo.gr
marconi Newsletter
Κύριοι,
Καλησπέρα σε όλους σας. Καταρχάς αυτό το e-mail, αφορά μονάχα στους φίλους μας blogger και δεν έχει σταλεί και ούτε πρόκειται αλλού. Όπως ήδη θα παρατηρήσατε, το "e-Rock Radio", από σήμερα ξεκίνησε να εκπέμπει και από την Δευτέρα ξεκινάει το ζωντανό του πρόγραμμα. Προτείνουμε λοιπόν, σε όποιον από εσάς θέλει, την αποστολή από μέρους μας του κατάλληλου κωδικού και ενός λογοτύπου μας, για την αναπαραγωγή του ραδιοφώνου μας στο blog σας.

Ο player είναι flash, πράγμα που σημαίνει ότι όποιος μπαίνει στο blog σας θα μπορεί, χωρίς να κάνει τίποτα να ακούει το "e-Rock Radio", τις μουσικές του εκπομπές και τις ενημερωτικές του, μέσω των οποίων θα προβάλλονται τα θέματα, κυρίως, των blogs, χωρίς εξαρτήσεις.

Αναμένουμε λοιπόν τις απόψεις σας ή κάποιου άλλου είδους προτάσεις...

1 σχόλιο:

τα χνάρια είπε...

Εύχομαι Καλή Επιτυχία στον ροκ σταθμό, συντονιστείτε για να μάθετε και την νέα ημερομηνία της συναυλίας, αλλά εγώ ως Κατερίνα, έχω κάποια πράγματα να πω, για να ξεκαθαρίζω υποψίες κ.λ.π.
(Κάποιοι νομίζουν πως πληρώνομαι κιόλας γι' αυτό που κάνω, κι εκεί είναι που τρελαίνομαι!)

Πολύ συχνά αναμεταδίδω θέματα, είτε που με αγγίζουν, είτε που μου το ζητάνε. Όλα εξαρτώνται απ' τις διαθέσεις μου, τον χρόνο μου και ανάλογα και αν θα τα δω στην ώρα τους, γιατί κατόπιν εορτής, δεν έχει νόημα.

Ωστόσο, για τα ραδιάκια έχω κάτι να πω.Κάποτε, άκουγα πολύ ραδιόφωνο. Τώρα, καθόλου, γιατί έκαναν κατάληψη το σπίτι οι τηλεοράσεις. Ούτε καν έχω δικό μου! (Έτσι πάει. Ο καθένας έχει τα δικά του και τις προτιμήσεις του!)

Η δική μου, (ο λόγος το λέει - στο δωμάτιο της κόρης μου στεγάζομαι όταν λείπει - αλλιώς στην κουζίνα!) αν και ανοιχτή συνέχεια, μπορεί να έχει τελειώσει μια εκπομπή και να μην το πάρω είδηση. Τώρα ειδικά, που πάει για κάψιμο και δεν έχει εικόνα, παρά μόνο φωνή, ούτε που κατάλαβα την διαφορά!
Είμαι αλλού, κάνω τα δικά μου. Τρώω πολύ χρόνο με τον υπολογιστή, είτε είμαι στην δουλειά, είτε όχι. Στο ίντερνετ -στην ουσία- δεν διαθέτω πια πολύ χρόνο. (Ίσως είναι φάση. Μπορεί.)

Τελευταίως ανακάλυψα πόσο ωραία είναι τα ιντερνετικά ραδιάκια. Με πάνε σε άλλες εποχές και μ' αρέσει. Ήδη παρακαλούθησα τις εκπομπές κάποιων σταθμών και πολύ μου άρεσε! Είδα όμως, ότι αυτό με αποσυντονίζει και πάει να με βάλει σε άλλο τρυπάκι συνήθειας και δεν θέλω. Έχω κι εγώ πράγματα να κάνω και δεν έχω χρόνο. Εκτός από "κυκλάμινο" είμαι κι εγώ άνθρωπος και μάλιστα πολύ μερακλής!Κατερίνα με λένε και το δήλωσα απ' το καλοκαίρι...

Πάμε τώρα παρακάτω.
Έχω το πάρτυ του κυκλάμινου που εκεί έχω τα λιγκ των ιντερνετικών σταθμών. (Και θέλει και ενημέρωση!Πότε;)Άντε να τα βάλω κι εδώ! (Κι αυτό χρόνο θέλει).Εγώ όμως αλλάζω τα μπλογκ, σαν τα πουκάμισσα, που λέει και η φιλενάδα μου η Φωτεινή! Δεν μπορώ να κάνω το ίδιο κάθε φορά.

Ωστόσο, ακόμα κι αν είχα αδυναμία σε έναν ιδιαίτερο σταθμό, δεν θα του έδινα ποτέ το βήμα, εκτός αν λέει όλη μέρα το "κυκλάμινο... στου βράχου την σχισμάδα..." ή αν είχα εγώ την ευθύνη και την γνώση (εκ των προτέρων) για όσα ο "όποιος" σταθμός αναμεταδίδει.

Όσο κι αν με εκφράζει, ο "όποιος" σταθμός.Δεν άκουσα ποτέ κανέναν επί 24ωρου βάσεως για να ξέρω.

Νομίζω ότι είναι κάτι λογικότατο. Το κυκλάμινο άλλωστε είμαι εγώ, υπάρχω, τα μπλογκ είναι οι δικές μου γωνιές, και "φωνές", δεν επαγγέλομαι τίποτα, δεν αποσκοπώ σε τίποτα, δεν παίρνω θέση στην πολιτική με χρώματα, ούτε ακόμα στην μουσική, αν είναι ροκ, λαική, κλασσική, ποιοτική ή όχι. Ανάλογα τις στιγμές μου, ακούω απ' όλα.

"Κέφι" μου κάνω, όποιος θέλει το βλέπει, διαφημήσεις δεν έβαλα ποτέ, ούτε και πρόκειται ποτέ να βάλω, γιατί... είπαμε!
Να μην επαναλαμβάνομαι.

Εγώ εύχομαι Καλή επιτυχία σε όλους τους σταθμούς, Καλές ακροάσεις στον κόσμο, εγώ ανάλογα τις στιγμές μου θα "βολτάρω" σε όλους και μπορεί να με κρατήσει εκεί το "όποιο" τραγούδι ή θέμα που θα έχει.

Στάνταρ ποτέ δεν είχα στο ραδιόφωνο, εκτός από τότε, στα νειάτα μου. Τώρα, λίγο αργά για ν' αποκτήσω, ιδιαίτερα στο ιντερνετικό, που βαρύνει την μνήμη του υπολογιστή μου και κολλάει και δεν δουλεύει τα δικά μου "μεράκια"!

Έγινα κακιά... Το ξέρω, μα... να μην εξηγηθώ στα ίσσια;