Μην περιμένεις να χιονίσει για να δεις μιαν άσπρη μέρα!

Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2010

Τόση ώρα δρόμο...


Η Μάρη Λιώκη εκτός από ηθοποιός είναι και πολύ καλή ποιήτρια!
Πολύ συχνά "κρατάω" ποιήματά της στα μπλογκ μου και ιδιαίτερα στο μπλογκ της ποίησης (που έχει μείνει πίσω κι αυτό! Είπαμε! Μία είμαι, μαζί με το κυκλάμινο!)



Εκτός αυτού κάνει και ιντερνετικές ραδιοφωνικές εκπομπές που ξεμυαλίζουν και σε πάνε πολλά χρόνια πίσω, τότε που η ζωή όλων μας ήταν όχι -ίσως- ποιοτική, αλλά σίγουρα ποιητική!

Να είσαι καλά, Μάρη μου! Το είχα στα υπόψιν μου να σε παρουσιάσω και στο μπλογκ μου, αλλά... "δεν πρόκανα"!

Εκεί να δεις δρόμο, Μάρη μου και περπάτημα! Θα σε πάρω να πάμε στα χιόνια στη Ζαγορά!
"Καλή επιτυχία" σε ότι κι αν κάνεις και κυρίως στην προσωπική σου ζωή!
Και Υγεία, πάνω απ' όλα!

Μπορεί να την "πετύχω" κι εγώ αυτή την γαλοπούλα!
Ποτέ δεν ξέρεις!
"Το μεγάλο κοτόπουλο" που λέει και ο Απτούλ!

3 σχόλια:

mari είπε...

σ ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια σου, πραγματικά με συγκίνησες!!!!!!!

τα χνάρια είπε...

Μάρη μου, άνοιξες μπλογκ; Μπράβο!!!
χαίρομαι!
Αφού με συγκινείς κι εσύ, αμοιβαία είναι αυτά!
Καλή επιτυχία, σε όλα σου, Μάρη μου!
Έρχομαι!

τα χνάρια είπε...

Χάρηκα που είσαι κι εδώ, Μάρη μου!
Οπότε, δεν σε χάνω! Σε έβαλα και στα λινκ μου, όκευ!