Μην περιμένεις να χιονίσει για να δεις μιαν άσπρη μέρα!

Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2010

Παλμογράφημα του blog

Αυτό το blog το νέο, το ονειρευόμουνα από καιρό και μέχρι να φτάσω στο "εδώ και τώρα" της χθεσινής μου απόφασης, (της λίγο βιαστικής) βάση της χθεσινής ψυχολογίας μου ήταν και ο τίτλος.
Η ψυχολογία μου όμως είναι πολύ ευματέβλητη και επιερεάζεται πάντα από τους εξωτερικούς παράγοντες.
Όσο και να προσποιηθούμε εδώ στην μπλογκόσφαιρα, η ψυχολογία είναι κάτι που φαίνεται.
Εγώ το παραδέχομαι, τουλάχιστον!
Όπως ο γλωσσολόγος μπορεί να καταλάβει περισσότερα από ένα γραπτό μας στο χαρτί, έτσι γίνεται κι εδώ.
Εγώ γράφοντας ημερολογιακά τόσα χρόνια (βάλε τα 20 στρόγγυλα), κάνω μόνη μου ψυχοθεραπεία, ψυχανάληση και ψυχοθεραπεία συγχρόνως. Έχω διορθώσει κατά πολύ το μέσα μου και το έξω μου, διαβάζοντας αυτά τα ψυχογραφήματα.
Κάπως έτσι είναι και τα bloggs.
Όταν πάω σε ένα παλιότερο, ανάλογα τι μου θυμίζει, τι γράφει, νοσταλγώ, μελαγχολώ, χαίρομαι, λυπάμαι.

Στο προηγούμενο blog είχα καθιερώσει μια γωνίτσα που έγραφα τις "Εναλλαγές τίτλων του blog", και δίπλα σημείωνα και τις ημερομηνίες.
Μ' αρέσει αυτό και θα το τηρήσω κι εδώ.
Όχι, δεν είμαι πάντα αιδιόδοξη.
Όχι, δεν είμαι πάντα στις μαύρες μου, ούτε και καταθλιπτική.
Προσαρμόζομαι όμως εύκολα με το γύρο κλίμα.
Δεν είμαι τόσο εγωίστρια, ώστε να διατηρήσω μια ψεύτικη εικόνα για μένα, "του είμαι καλά και όλα ώραία!"
Ούτε αναίσθητη να μη με νοιάζει τι γίνεται γύρω μου.
Ανάλογα τις θάλασσες, αρμενίζω.

Γι' αυτό λοπόν, να μην απορείτε αν βρίσκετε πολύ συχνά διαφορετικούς τίτλους.
Ένας τρόπος για να παραμείνω (φανερά) σε ένα μπλογκ, είναι να μπορώ να γράφω όπως αισθάνομαι, για να παίρνω και την ανάλογη εκτόνωση, όπως συνέβαινε και με τα ημερολόγιά μου.

Χθες λοιπόν, είχα γυρίσει απ' το περίπτερο, είχα φέρει και υλικό, μέχρι να το ανεβάσω, άλλαξε η ψυχολογία. Είχα βάλει και τον τίτλο: "Ανηφόρα... Ε, και;" είχα βάλει και υπογραφή "Ε, και;" του έδινα όμως την έμφαση πως "Θα το παλαίψουμε!"

Πάω λοιπόν ξένοιαστη να πάρω τα λινκ από γνωστούς και φίλους μου και η υπογραφή μου έμενε. Λογικότατον!
Έλα μου, ντε, που κάποια θέματα φίλων ήταν τόσα βαριά, που εκεί δεν χώραγε όχι μόνο "ε, και;", αλλά ούτε σιγή!
Έπρεπε να τ' αλλάξω το γρηγορότερο.
Το έκανα "Κατερίνα Σκόρπια", άρον άρον, με την έννοια των γραπτών μου. (Αυτά κι αν είναι σκόρπια... όσο και τα μπλογκ μου!)
Αυτό δεν σημαίνει όμως, πως η Κατερίνα είναι "Σκόρπια" και στη ζωή της!
Κάθε άλλο, μάλιστα!

Γι' αυτό σας λέω.
Η βάση θα είναι εδώ, τα σήματα θα είναι αυτά, το http θα είναι αυτό, αλλά αν δείτε και "κατηφόρες..." μην απορήσετε!
Οι κατηφόρες είναι πάντα πιο εύκολες, γι' αυτό...
Αν κρατιέσαι και με άλλους μαζί, το μόνο εύκολο να παρασυρθείς.

Το μεσημέρι το διόρθωσα:
ΑΝΗΦΟΡΑ...
Θα την ανεβούμε χωρίς παροπίδες. Χωρίς "Ε, και;"

Και τώρα άφησα μόνο την ΑΝΗΦΟΡΑ!
Χωρίς επεξεγήσεις!

Δεν υπάρχουν σχόλια: