Μην περιμένεις να χιονίσει για να δεις μιαν άσπρη μέρα!

Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2010

Δίπορτο

Η Κατερίνα ΔΕ.ΣΤΑ.ΠΑ Στο Άλτερ έχει μια πολύ ενδιαφέρουσα εκπομπή για τα δύο αδέλφια, που το ένα δε ζει πια και ο άλλος θα πάει στην φυλακή ή... Αυτά είναι δράματα και ίσως κάτι τέτοια θα έπρεπε να συζητάμε εδώ.

Πριν από 2 δευτερόλεπτα · ·

Αυτό έγραψα μόλις στο Φέισμπουκ που εκεί η συζήτηση είναι πιο άμεση.
Πολλές φορές έχω μεταφέρει εκεί και θέματα από τα μπλογκ.
Το συνηθίζω, κι ας μην το ξέρουν οι φίλοι που δεν είναι εκεί!

9 σχόλια:

τα χνάρια είπε...

Mariana Dimitriou
Είμαι της άποψης ότι ανθρώπινες τραγωδίες τρίτων ατόμων, ειδικά τέτοιας φύσης, δεν χρήζουν δημόσιας συζήτησης...Το κάνουν, άλλωστε εδώ & μέρες- όπως συμβαίνει κάθε φορά- τα δελτία ειδήσεων & οι διάφορες κουτσομπολίστικες εκπομπές, με σωρεία "ειδικών" ή μη, καλεσμένων, που αρέσκονται στο να κανιβαλίζουν τέτοιου είδους λυπηρά γεγονότα. Δεν μπαίνω καν... Περισσότερα στη διαδικασία να βγάλω ετυμηγορία, οποιαδήποτε βιαστικά συμπεράσματα, να κατακρίνω ή να επικρίνω πρόσωπα & γεγονότα αυτής της τραγωδίας, να βιαστώ να καταδικάσω ή να μεταθέσω ευθύνες, να μιλήσω για αλλοτρίωση θεσμών ή για διάφορα άλλα "μαύρα" σημάδια των καιρών μας, χωρίς να σημαίνει Κατερίνα, ότι αδιαφορώ γι' αυτό & για όσα άλλα συμβαίνουν γύρω μου. Στην απώλεια, όμως, δύο -αν το καλοσκεφτείς- νέων ανθρώπινων ζωών (με διαφορετικό τρόπο η κάθε μία) & στη θύμηση αυτών των γονιών, καλό είναι κανείς να σιωπά, σεβόμενος την δυστυχία τους....
Πριν από 39 λεπτά ·

τα χνάρια είπε...

Κατερίνα ΔΕ.ΣΤΑ.ΠΑ
Μαριάνα μου, σ' ευχαριστώ κορίτσι μου που είπες την γνώμη σου! Δεν είναι όμως έτσι! Είναι θέματα που πρέπει να συζητιούνται και ειδικά στην τι βι, γιατί αυτή φτάνει σε όλα τα σπίτια! Είμαι από επαρχία και ξέρω καλά γι' αυτήν! Έτσι θα καταλάβουν κάποιοι γονείς πως πρέπει να κινηθούν εγκαίρως. Μου πήρε 4... Περισσότερα χρόνια μια τέτοια ιστορία, μέχρι να πείσω μια οικογένεια να πάει το ένα παιδί της σε ψυχίατρο. Άσε κορίτσι μου αυτές τις συζητήσεις να φτάνουν σε όλα τα σπίτια. Δεν είναι όλοι οι άνθρωποι μορφωμένοι, ούτε ελεύθεροι!
Πριν από 2 λεπτά ·

τα χνάρια είπε...

Τα μετέφερα απ' το φεισμπουκ

Βέβαια, η κακιά στιγμή και τα όρια καθενός μας, κανένας δεν τα ξέρει.

Όμως, όταν κάτι "φαίνεται", καλά είναι να βοηθάμε να θεραπευτεί, πριν είναι αργά.

Υπάρχουν τόσα γύρω μας, δε μπορεί να τα βλέπω μόνο εγώ!

Καλά παιδιά, ήσυχα παιδιά, δεν ακούγονταν!
Αυτό είναι το κακό.
Τουλάχιστον σ' αυτά που ακούγονται, ας ενδιαφερόμαστε λίγο παραπάνω.

Ένα παιδί που φώναζε στη γειτονιά μου, δεν υπάρχει πια. Έφυγε τελικά απ' τα ναρκωτικά και όχι απ' τους καυγάδες.

Εκείνα είχαν σιωπή...

τα χνάρια είπε...

Κατερίνα ΔΕ.ΣΤΑ.ΠΑ
Μαριάνα μου, το είπε και στην εκπομπή:" Έχει πολύ κοινωνικό ενδιαφέρον"! Άκου με που σου λέω. Μπορεί να μην έχω σπουδάσει ψυχολογία, μα με έχουν παραδεχτεί ψυχολόγοι και ψυχολόγοι!Είναι και η ηλικία, αλλά είναι και η "άλλη ματιά" που κοιτάζω πάντα τα πράγματα. Είναι και το που βρίσκομαι πολύ συχνά σε τέτοιες καταστάσεις, λόγω της επαρχίας κ.λ.π. κ.λ.π
Πριν από 2 δευτερόλεπτα

τα χνάρια είπε...

"Κανένας δεν είχε ακούσει τίποτα!
Πολύ καλά παιδιά!
Πολύ κοινωνικά και ευγενικά!"
Λένε οι γείτονες.
Θεέ μου! Τότε, τι πρέπει να περιμένουμε απ' τα ατίθασα παιδιά;
Θέ μου, φύλαγε όλα τα παιδιά και όλους τους γονείς!
Εσύ, έτσι κι αλλιώς τα προστατεύεις!

τα χνάρια είπε...

Mariana Dimitriou
Είναι η...ΤΕΤΑΡΤΗ ΦΟΡΑ (!!!!!!!!!!!!!) που προσπάθω να στείλω την απάντηση μου & με πετάει "έξω" το σύστημα!!!!! Τέλος πάντων! Δεν είπα να μην συζητιούνται, Κατερίνα μου. Φυσικά & δεν είμαι οπαδός του στρουθοκαμηλισμού, όπως επίσης, δεν πιστεύω, πως όλα τα απίθανα, στραβά,παράλογα, ακραία & οι συμφορές αυτού του κόσμου,μπορούν- ανά πάσα στιγμή- να ... Περισσότερασυμβούν ΜΟΝΟ στα ΑΛΛΑ σπίτια, αλλά ΠΟΤΕ στο ΔΙΚΟ μας! Είμαι, όμως, εντελώς αντίθετη, στο να κανιβαλίζονται- & το επαναλαμβάνω, γιατί εκεί κρύβεται η ανθρώπινη μικροπρέπεια &..κατάντια- τέτοιου είδους προσωπικές τραγωδίες & μάλιστα δημόσια, από τον οποιοδήποτε...Κι εγώ σ΄ευχαριστώ.
16 ώρες πριν ·

τα χνάρια είπε...

Dimitris Troaditis
Συγνώμη, δράματα είναι, αλλά προέρχονται ξεκάθαρα απο την κοινωνική διαστρωμάτωση. και δεν περιμένω απο κανένα Άλτερ να μας πει τι και πώς... Οτιδήποτε έξω από ΜΜΕ του στυλ του Άλτερ για μένα είναι επιτρεπτό.
16 ώρες πριν

τα χνάρια είπε...

Κατερίνα ΔΕ.ΣΤΑ.ΠΑ
Μαριάνα μου, εννοείται πως πρέπει πρώτα να κοιτάζουμε το σπίτι μας, γιατί ποτέ δεν υπάρχει Ποτέ, ποτέ δεν ξέρεις! Και να θυμόμαστε πως αν πιάσει φωτιά στο σπίτι του γείτονα, κοντά είναι και το δικό μας! Εγώ δεν έτυχε να δω μέχρι που έφτασε ο κανιβαλισμός Μαριάνα μου, δεν βλέπω πολύ τηλεόραση, (παρόλο που μερικές φορές είναι ξεχασμένη και ανοιχτή σε... Περισσότερα κάποιο κανάλι) συμφωνώ όμως ότι δεν πρέπει να επικεντρώνονται στα πρόσωπα, αλλά σε γενικές γραμμές με ειδικούς, ώστε να βοηθηθούν οικογένειες.
Να είσαι καλά!
πριν από μία ώρα περίπου

τα χνάρια είπε...

Κατερίνα ΔΕ.ΣΤΑ.ΠΑ
Αυτή η διαστρωμάτωση... τα κάνει όλα, Δημήτρη μου! Κι επειδή εγώ είμαι και ζω στην πολύ χαμηλή, περιμένω πολλά και απ' τα ΜΜΕ και από παντού! Όσο για το Άλτερ, δεν παίρνω ποσοστά από κανένα κανάλι, όπου κάτι μ' ενδιαφέρει σταματάω, αν θυμηθώ να κάνω ζάπινγκ. Δεν έχεις δίκιο όμως. Έχει πολλές καλές εκπομπές μόνο που εκεί ισσοπεδώνονται όλα τα στρώματα κι αυτό είναι το καλύτερό μου! Να είσαι καλά, Δημήτρη! Είμαστε ελεύθεροι να βλέπουμε και να λέμε ότι θέλουμε! Αυτό είναι το καλό!
πριν από μία ώρα περίπου